Saturday, February 17, 2007

O Michi, o Paul και η παλιοπαρέα........

Ενάμιση χρόνο πριν ήμασταν όλοι μαζί στην Πάρο (Ιούλιος 2005)... Ο Paul, η Ελεάννα, ο Michele και εγώ... Δηλαδή εμείς και οι μελλοντικοί κουμπάροι μας....

Εδώ είναι μια photo με τις υπέροχες ματάρες του αγαπημένου μου σε πρώτο πλάνο....




Στην Αντίπαρο έχουμε ένα δικό μας προσωπικό παράδεισο.. Εκεί στην παραλία του Αη Γιώργη μπροστά στο Δεσποτικό... Πήγα για πρώτη φορά το 1994 και από τότε δεν ξεκόλλησα από κει. Εδώ είμαστε με την Ελεάννα με φόντο το δεσποτικό στη ταβέρνα του Μαριάνου...

Ναι είναι αλήθεια κοιτάμε λίγο σαν χαμένες αλλά το τοπίο είναι ονειρικό...


Αλλά ας έρθουμε στον φωτογράφο μας.

Τον συνάντησα για πρώτη φορά το 1998 στη ΜΕΘ στο S. Eugenio της Ρώμης όπoυ εγώ ετοίμαζα την πτυχιακή μου και αυτός έκανε ειδικότητα αναισθησιολογία... Ήταν απότομος, κλειστός και μυστηριώδης...


Γίναμαι φίλοι πολλά χρόνια μετά.... όταν εγώ τελείωνα την ειδικότητα. Μετά γνώρισε τον Michele και κολλήσανε και ήρθε να μας βρει στην Ελλάδα.
Κανένας μας όμως δεν υποψιαζόταν ότι 1,5 χρόνο μετά θα μας παντρεύανε ο Paul και η Ελεάννα!!



1 comment:

Anonymous said...

mesothelioma support and information!
[url=http://www.mesothelioma-support.org/]asbestos cancer mesothelioma[/url]