Saturday, December 1, 2007

Ένας μήνας πέρασε

και εσύ είσαι 5 μηνών αγάπη μου !!!!!
Τα καταφέραμε με τις αντλησεις, θήλαστρα κλπ.
Και είμαι ευτυχισμένη γι αυτό!

Όταν γυρνάω στο σπίτι με υποδέχεσαι με κάτι τεράστια χαμόγελα και εγώ λιώνω!!!!
Σε παίρνω αγκαλιά, σε σφίγγω και ανοίγεις το στοματάκι σου ψάχνοντας ζεστασιά και εγώ ηρεμώ τόσο πολύ.....

Όταν σε παίρνω τηλεφωνο εσύ χαμογελάς που με ακούς. Έτσι λέει ο μπαμπάς, τουλάχιστον.
Τώρα είμαι στη δουλειά και μου λείπιες τόσο πολύ
Σε λατρεύω.....

2 comments:

mama.eton37 said...

Τατιάνα μου συγχαρητήρια για τους πέντε μήνες θηλασμού. Ποιός θα το φανταζόταν πριν μερικά χρόνια να είναι ο θηλασμός, αυτό το τόσο φυσικό πράγμα, αξιοπερίεργο και αντικείμενο σχολίων...Πολύ σούπερ το blog σας!
Τι κάνεις τώρα που λοίπεις, υποθέτω αρκετές ώρες; Τρώει φρουτόκρεμα η μικρή πριγκήπισσα; Ξυπνάς τα βράδυα;

mamaeton37

gattina e tigrotto said...

Η μικρή μας δεν τρώει ακόμα κρεμούλες
Θα φάει μετά τους 5,5 μήνες. Προς το παρόν την καλύπτω με τις αντλήσεις. Ο στόχος είναι οι 6 μήνες για τα υπόλοιπα θα δούμε....
Ευχομαι να τα καταφέρουμε !!!!!!!!!!